BREAKING

Χριστοφόρου: Δε μιλάω με τον πατέρα μου

Για τα δύσκολα παιδικά του χρόνια μίλησε στην Τατιάνα Στεφανίδου και στην εκπομπή «Μίλα» ο Κωνσταντίνος Χριστοφόρου. Ο γνωστός τραγουδιστής θυμήθηκε τις στιγμές που έβλεπε τον πατέρα του να κακοποιεί τη μητέρα του, ενώ εξομολογήθηκε ότι αυτός μπορεί να είναι και ο λόγος που δεν έχει κάνει ακόμα δική του οικογένεια.

«Μου αρέσουν οι οικογένειες, μου αρέσουν τα παιδιά, θα ήθελα πάρα πολύ να είχα παιδιά, αλλά δεν...
θέλω να κάνω οικογένεια», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Κωνσταντίνος.

«Είχα φτάσει σε ένα σημείο, παιδάκι ακόμα, 10 χρονών, να λέω “σας παρακαλώ, χωρίστε”», εξομολογήθηκε λέγοντας πως δεν είχε αποκαλύψει σε κανέναν όσα ζούσε και συνέχισε: «Στα 19 μου μίλησα στον κολλητό μου για αυτό».

«Η μητέρα μου δεν τον χώριζε από την τεράστια αγάπη που του είχε και από τη λαχτάρα της να φτιάξουν κάποια στιγμή τα πράγματα», πρόσθεσε ο Κωνσταντίνος, ενώ αποκάλυψε ότι πλέον δεν έχει καμία σχέση με τον πατέρα του: «Δεν του κρατάω κακία, αλλά μου είναι πολύ δύσκολο να του μιλήσω. Δεν μπορώ. Λες και κλειδώνει κάτι μέσα μου. Μπορεί να είναι οργή, θυμός. Μπορεί αυτή η απουσία από όταν ήμουν μικρός, να μετουσιώνεται σε ανάγκη να απουσιάζω εγώ. Θέλω να απέχω... Από τότε που μίλησα δημόσια για αυτά πέρυσι, δε μου μιλάει. Δε μιλάμε εδώ και ένα χρόνο».
πηγη:

Μπες στη παρεα μας

 
Copyright © 2013 Hellas On Line
Design by FBTemplates | BTT